תקלה וואטסאפ - הבחור ×”×–×” בישר לאשתו בהודעה על "תקלה קטנה עם הילד" וזה מה - סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. ששון ×
ששון ×"מחלץ » פס×'ת זא×' שלי from mypisga.co.il
כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. כעבור שעות של תקלה עולמית: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. Emanuelle Investments || עמנואל ×
Emanuelle Investments || עמנואל ×"שקעות × ×"ל״ן ×'פורטו×'ל from irp-cdn.multiscreensite.com
כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כעבור שעות של תקלה עולמית: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר.

תקלה וואטסאפ - ×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" - סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.